•  strona główna

Oficjalna strona Pobiednej

Wycieczka na Stóg Izerski

22 czerwca 2011 r.
Wycieczkę dla absolwentów przedszkola zaplanowaliśmy wraz z Radą Rodziców na wtorek 14 czerwca 2011r. Tradycyjnie, celem naszej wyprawy był Stóg Izerski, który na co dzień możemy obserwować z przedszkolnego podwórka.

Dobrze zaopatrzeni w prowiant i napoje, wyruszyliśmy z przedszkola autobusem do stacji gondoli w Świeradowie Zdroju. Podczas jazdy wszyscy cieszyli się na atrakcje, jakie na nas czekały i z trudem można było utrzymać dzieci na miejscach. Kiedy wreszcie dojechaliśmy do celu, przedszkolaki pod czujnym okiem opiekunów grzecznie przeszli do budynku stacji. Podczas, gdy pani dokonywała zakupu biletów, dzieci pozowały do pamiątkowego zdjęcia, których tego słonecznego dnia wykonaliśmy naprawdę dużo. Chcieliśmy uwiecznić wszystkie ciekawe miejsca, piękne widoki i interesujące obiekty. Na szczyt wjechaliśmy podzieleni na trzy grupy, oj działo się podczas tej podróży. Niektórych rozpierała energia innym trzeba było dodać otuchy, bo czuli się nieswojo. Jadąc kilka metrów nad świerkowym lasem podziwialiśmy jego piękno i fascynujący, rozległy krajobraz. Udało nam się nawet zlokalizować Pobiedną, a nawet nasze przedszkole, którego żółte ściany widać jak na dłoni. Na szlaku mijaliśmy wielu turystów, którzy zjechali tu nie tylko z Dolnego Śląska. Dziarsko przemierzyliśmy trasę pozdrawiając innych miłośników gór. Nie wiedząc kiedy dotarliśmy na sam szczyt. Pogoda nam dopisała, a widok był przepiękny!

Po chwili wytchnienia zeszliśmy do schroniska, gdzie chętni mogli zakupić sobie pamiątki, odpocząć i posilić się. Zjazd kolejką ze szczytu już nie budził tylu emocji. Pełni wrażeń i nieco zmęczeni wróciliśmy bezpiecznie do przedszkola.

Dziękujemy Radzie Rodziców za zafundowanie tej wspaniałej wycieczki.

Więcej zdjęć można obejrzeć tutaj.

Dołącz do nas

Wirtualny cmentarz
Informator SMS
Polecane linki

Wszystkie materiały na tej stronie objęte są pełnym prawem autorskim,
osoby zainteresowane ich wykorzystaniem (w całości, lub części) proszone są o uprzedni kontakt z redakcją serwisu www.pobiedna.pl.